Szkolenia polecane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Najbliższy termin: 2024-06-27 - 2024-06-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Zarządzanie zakupami - Kompendium najlepszych praktyk, procedur i standardów. 2-dniowe warsztaty szkMiędzynarodowy Instytut Szkoleń Specjalistycznych IISTZarządzanie zakupami - Kompendium najlepszych praktyk, procedur i standardów. 2-dniowe warsztaty szkoleniowe. Zapoznaj się z dostępnymi terminami >> TUTAJ FORMULARZ Najbliższy termin: 2024-09-26 - 2024-09-27 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1490.001415.50 zł 1741.07 zł brutto (Vat 23%) ![]() ![]() -5% |
Szkolenia Firmowe obsługa klienta Warszawa
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.